Dosljednost u održavanju vrhunske kvalitete najjači je jamac, te se povjerenje u brend Becutan od 1978 godine prenosi sa naraštaja na naraštaj. Toj je naš najčvršći temelj dugogodišnje tradicije. Na početku sa samo 5 proizvoda namijenjenih higijeni dječje kože, sve do danas, kada Becutanov portfolio sadrži preko 26 osnovnih tipova proizvoda sa blizu 50 različitih oblika pakiranja, čije su formulacije rađene u bliskoj suradnji s medicinskim ekspertima. Ime je nastalo spajanjem dviju riječi:  BEBE + CUTIS (lat. Površinski sloj kože).

S više od 200 milijuna prodanih komada proizvoda, Becutan je sinonim tradicije, povjerenja i lojalnosti. Kao brend  izgrađen i u međunarodnim okvirima, Becutan je prisutan na više od 10 tržišta u svijetu.

Svi su proizvodi klinički i dermatološki ispitani i razvijeni u suradnji sa pedijatrima i dermatolozima. Izrađeni su od vrhunskih sirovina potvrđene kvalitete primjerene Europskim smjernicama za kvalitetu proizvoda namijenjenog njezi dječje kože. Proizvodni je postupak podložan neprekidnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda, i odvija se u suglasnosti sa GMP standardima  dobre proizvodne prakse (Good Manufacturing Practice), najviši u ovoj industriji. Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože izuzetno laganih formulacija izrađenih prema jedinstvenim recepturama, sigurnih za uporabu još od prvog dana nakon rođenja.

Dosad je prodano preko 200.000.000 proizvoda, a prodaja bilježi neprekidan trend porasta. Lider kolekcije je dječja krema sa preko 45.000.000 prodanih komada.

 

Ono što brend čini istinski jakim je njegova kolektivna percepcija, a brend Becutan je prihvaćen kao domaći na većini tržišta na kojima je plasiran, što ukazuje na snažnu povezanost sa krajnjim kupcem, svakako građenu desetljećima.